Pagina's

zaterdag 3 december 2011

Maximaal 3 van December

Hoogste tijd voor een nieuw maximaal 3 lijstje. Wat staat er deze keer weer op het menu? Je kan het vast al wel raden er moeten namelijk cadeautjes gemaakt worden. Veel verder erover uitwijden kan nu nog niet. Nadat het geven is zal ik foto's plaatsen.

* Cadeautje Sanne (dit ga ik op mijn maandagavond-knutselavond samen met m'n buuf maken)
* Cadeautje Lisa, dit heeft iets te maken met het feit dat ze vanaf februari naar de peuterspeelzaal zal gaan...
* Cadeautje Mathijs (eerlijk gezegd hoeft dit alleen nog maar gevuld te worden en dan is t klaar)

Stiekem is december van nu meer projectjes, zoals iets voor mijn zusje, een cadeautje voor ons neefje, (o)ma had ook nog wat wensen.... ik zal wel zien hoever ik kom.

Tenslotte heb ik voor Mathijs de lang verwachte half-hoog slaper voor een prikkie op de kop weten tikken. Over een week ben ik een weekje vrij en heb ik hem beloofd zijn kamer verder af te gaan maken. (foto's volgen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten