Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Home Sweet Home

Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd toen ik even met mijn ogen knipperde?
Ik dacht even weg te zijn, maar toen ik vandaag op onze zolder aankwam trof ik DIT aan!
Aanschouw en huiver zou ik zeggen. Dit een een knuffelergernis voor jullie van de bovenste plank (zoals Daphne Deckers het noemt).

En voor nu resten alleen de foto's nog, want ik moet weer hard aan de slag om dit recht te breien.....

Bye the way, het krattenrek wat ik gebruik, om de was te sorteren is echt een super vondst, zelfs  de kinds hier kunnen zo sorteren.






Home Sweet Home is een initiatief van Barbara, kijk bij haar voor een lijst met alle deelnemers.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de indruk dat de eerste foto een andere had moeten zijn?

    Tja de was....onbegonnen werk he?

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klopt barbara, ik stoei nog geregeld met het plaatsten van de foto's. Ik vind dat dat nog niet lukt zoals het zou moeten. Vaak als ik foto's naar bovensleep blijkt hij ze over elkaar te plaatsen, verspringen de anderen etc. Ik weet niet wat ik fout doe...
    maar het klopte dus dat de volgorde niet lekker loopt.

    BeantwoordenVerwijderen