Pagina's

maandag 21 mei 2012

Home Sweet Home

 Ik pak mijn virtuele rondleiding weer op en gaan even even langs de keuken. Mijn fijnste, 'knusse' plek in huis.Ik zit hier graag. We eten hier bijna altijd samen. Tekenen, kleien, lezen alles gebeurd hier.
Het is een tafel met een verhaal, hij heeft alle kleuren al gehad en kent mijn man nog als klein jongetje. Ik vind het altijd weer bijzonder als meubels generaties lang mee gaan.
Onze wall of fame. Hier hangt een wisselende collectie aan kindertekeningen.

Zonder ons planbord kan ik echt niet, we draaien allebei wisselende diensten.
De lekkerste koffie blijft toch die van DE. Achterin de hoek zie je onze family planner map, met daar in alles wat in een gezin echt belangrijk is.
De kids hier, hechten erg veel waarde aan hun eigen plek en eigen bordje.
Eet smakelijk!


 Home Sweet Home is een initiatief van Barbara, kijk bij haar voor een lijst met alle deelnemers.


4 opmerkingen:

  1. Zo'n planbord is wel erg makkelijk zeg. Hier ook allebei onregelmatige diensten...

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook op zoek naar een planbord. Deze is wel heel erg mooi, mag ik weten waar je het vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super handig...waar heeft u dit bord vandaan? mvg marilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook heel benieuwd waar je het bord van hebt! En ook de wall of fame magneetborden? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen