Pagina's

maandag 12 september 2011

September

Voor september heb ik een gewaagd max.-3-lijstje. Het is gewaagd omdat ik voor het eerst sinds lang weer iets voor mezelf wil gaan maken.

* jurk voor mezelf (vanwege een opening op mijn werk)

* Kamer accessoires voor Mathijs (we hebben Mathijs en Lisa van kamer geruild, maar nu ligt Mathijs wel in een erg girly kamer. Hij heeft dus dringend behoefte aan wat jongens spul)

* Winter/herfst broeken voor Sanne

Het max-3-lijstje van augustus is goed gelukt, de resultaten ervan volgen nog.

1 opmerking:

  1. Hay Lieke! Ik dacht ik kom weer ns kijken bij je en zie! Je bent lekker bezig :-) Op de een of andere manier kom je niet in mijn leeslijst terecht, ns gauw nakijken!
    Ik zie in je max-3-lijst een jurk voor jezelf staan, ik kijk uit naar het resultaat!!

    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen