Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Boerenkool

Wat heerlijk de eerste boerenkool van het land! Lees onze minimoestuin aan de voorkant. Vanavond heb ik me laten vertellen dat hij nog lekkerder wordt als de vorst erover geweest is. Dat beloofd...
Geniet van een foto-reportage 'van het land tot op je bord'. Overigens mijn hulpkok die je ziet is Mathijs, altijd bereid op mama in de keuken te helpen.




Een kleine indringer blijf je houden... (de slechte kwaliteit foto is te danken aan m'n blackberry)



Eet smakelijk!

1 opmerking:

  1. Mmmmm, lekkerrrrrr!! Ik verheugde me ook helemaal toen ik vorige week de ruiten van de auto stond te krabben :-)
    De potlodenrol is ook super! Heeft Sanne op stof geschreven? Wat een mooi persoonlijk kado!
    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen