Pagina's

dinsdag 3 april 2012

Maximaal-3-lijstje

Tijd voor weer een nieuw lijstje.
(Hebben jullie dat nou ook, het gevoel dat de tijd vliegt? Voor mijn gevoel is januari nog pas halverwege)

Mijn nieuwe lijstje staat in het teken van Sanne. Ze heeft dringend een paar rokken en jurken nodig.
Rond koninginnedag doe ik meestal de seizoenskledingwissel van de kleding van de kinderen.
We combineren dan samen een aantal vaste setjes, en daarnaast dan nog wat losse extra kleding. En we kijken wat nog past, en wat doorgeschoven moet worden. Dit doe ik samen met de kids zelf, voor zover mogelijk, omdat ze steeds meer hum eigen mening aan het krijgen zijn over wat ze wel en niet graag dragen.

Het derde punt voor April is een cadeautje voor een vriendinnetje van Sanne, maar wat dat wordt kan ik natuurlijk nog niet verklappen. Dat zien jullie wel wanneer we het gegeven hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten