Pagina's

maandag 9 april 2012

Home Sweet Home

Voor de nieuwe Home Sweet Home, nemen we maar eens mijn gang onder de loep. Al is dat nog helemaal niet mijn paradepaardje. Het blijft een ruimte waar voor al de jassen, tassen en schoenen gedropt worden. Met de nadruk op gedropt. Het is er nooit echt opgeruimd of gezellig. Ik heb ook weinig inspiratie hoe ik deze ruimte met weinig middelen beter zou kunnen inrichten.


 De spiegel in de gang komt uit Australië. Deze komt van mijn moeder en hebben we van haar gekregen toen we gingen samenwonen, Ik vind hem nog steeds heel mooi. Hij past goed bij ons.

De bakken zitten vol met mutsen, sjaals en wanten. Ze zijn nog roze, omdat ze van Sanne's kamer komen. Voor nu zijn ze handig in de gang, maar os ze moeten blijven? Ik weet het nog niet.

Ideeën zijn van harte welkom!

Home sweet home is een initiatief van Barbara, kijk bij haar voor een lijst met alle deelnemers.

1 opmerking:

  1. Tja, het valt echt nit mee om de gang een beetje leuk te krijgen he?
    Hier bij ons ook vaak een rommeltje met overal schoenen en tassen.
    Ik heb een hele grote rieten mand staan waar alle handschoenen en sjaals in liggen......maar echt tevreden ben ik er niet mee.

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen