Pagina's

maandag 2 april 2012

Home Sweet Home

Home Sweet Home is voor mij ook mijn moestuintje in de voortuin. We hebben nogal een ruime voortuin waar we anders niks mee deden. Nu is het een mooie plaats om te ontspannen tijdens het wieden, planten, water geven en oogsten. En een leuke bijkomstigheid, is dat de kinderen meteen leren dar Ijsbergsla niet altijd in folie zit verpakt, en dat spruitjes niet aan een boom groeien ;-)

Vorige week is de tuin aangevuld, met mooie zwarte aarde, en compost. Klaar voor de plantjes!


Lavendel, ik ben een lavendel perkje aan het maken, met potten.

Frambozen, rode en gele

Laat de lente maar komen, wij zijn er klaar voor!

 Home sweet home is een initiatief van Barbara, kijk bij haar voor een lijst met alle deelnemers.

1 opmerking:

  1. Mmmmmmmm Lavendel! Ik ben er gek op!
    Wat lijkt me dat heerlijk om zo'n grote voortuin te hebben.

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen