Pagina's

woensdag 25 april 2012

Home Sweet Home

Oeps, en toen was het ineens woensdag i.p.v. maandag ;-)
Nog even snel een verlate Home Sweet Home dus.

Zoals in mijn vorig blogje al even te zien was ben ik al eens verhuisd. In mijn leven ben ik zelfs al meer malen verhuisd, nooit langer dan 5 jaar woonde ik op een plek. De plek ging vervelen, de groei was uit het huis of de omstandigheden veranderde zo dat we steeds weg moesten.
Hier wonen we nu ruim 6 jaar en om het 'gekriebel' tegen te gaan, want ik wil niet meet hoeven inpakken, sjouwen, verhuizen, een nieuw thuis maken etc. viel het me ineens op dat ik steeds meer 'huisjes' om me heen creëer. Zoals in de vakantie samen met de kids bijvoorbeeld, zie hier. Kom, ik neem jullie mee op een rondleiding langs ons eigen 'dorp'.

Een huisje voor vogeltjes, op de een of andere manier loopt het er niet bepaald storm

Het huisje van Knabbel, Sanne's konijn

De Cox Keet


en ja we zijn echte vogel vrienden, ook hier komen ze niet vaak. Misschien ligt t aan de vele katten in de buurt.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk speelhuis!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die is mooi he?! We zijn er ook super trots op, het ontwerp komt van mij, met een zeer kritische noot van de kids (er moest bijv, een boeren-deelbare-deur in). En Opa heeft er alle tijd, energie en liefde ingestoken om er dit van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen