Pagina's

woensdag 28 maart 2012

Home Sweet Home

Mijn eerste Home Sweet Home.
Ik haal altijd heel veel inspiratie uit de blogjes die anderen plaatsen. En gluren bij de buren vind ik heerlijk. Dus 1+1=2 dacht ik. Laat ik ook maar mee gaan doen, want wie weet haalt een ander ook wel inspiratie uit mijn blogjes. Langzamer zeker is ons huis meer en meer eigen voor mij aan het worden. Het begint een echt een ´sweet home´ te worden, ook al wonen we hier nu al 6 jaar. Als ik dit zo schrijf klinkt het een beetje suf vind ik. Dit heeft te maken met dat ik tot nu toe nooit langer dan 5 jaar ergens gewoond heb, vaak zelfs korter. Voor mij zegt het dus wel wat als ik een huis mij ´eigen´ga maken. Ik hoef niet meer zo nodig te ´zwerven´.

Deze eerste Home Sweet Home staat ook bij mij, net zoals bij vele anderen, in het teken van Pasen.
Kom binnen en proef onze paassfeer.
Ik zal mijn Home Sweet Home blogjes steeds met onze voordeur beginnen, immers langs de voordeur ga je toch vaak een huis binnen. Al zou ik dan eigenlijk een foto van onze poort moeten nemen, we leven hier nl. zoals gezegd ' achterom'.
Inspiratie voor deze vaasjes vond ik op Pinterest.

De geur van hyacinten doet mij altijd denken aan de lente
Zelfs onze keukenkastjes doen mee.
Links zie je een stukje van onze mega-magneet-muur. Een super plek voor alle tekeningen, herinneringen etc.

Home Sweet Home is een initiatief van Barbara, kijk bij haar voor een lijst met alle deelnemers.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijke he die paassfeer. Ziet er heel gezellig uit. Warme groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk! bedankt voor het delen,
    groet ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Je huis is in het echt nog leuker omdat jij er woont...
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen